loading...
پاندا
پاندا بازدید : 103 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
بگو ‌كه‌ دوستم داری-می گم دوستت دارم
دوستت دارم... بگو دوستت دارم . وقتي 15 سالت بود و من بهت گفتم كه دوستت دارم ... دوستت ندارم، هم من تو را دوست دارم و هم می دانم تو مرا دوست داری)... بگو دوستت دارم . وقتي 15 سالت بود و من بهت گفتم كه دوستت دارم ... دوستت ندارم، هم من تو را دوست دارم و هم می دانم تو مرا دوست داری) بگو که دوستم داریبگو که دوستم داری - تو را دوست دارم بدون اين که ... این بار تو بگو دوستت دارم ... به خاطر كسی كه به ...بگو که دوستم داری - تو را دوست دارم بدون اين که ... این بار تو بگو دوستت دارم ... به خاطر كسی كه به ... ღღدوستت دارم ღღ... دوستم داری زن جوان: دوستت دارم ... می گم نفسم هر کاری بکنی بازم جات تو قلبمه و دوستت دارم ... بگو ...... دوستم داری زن جوان: دوستت دارم ... می گم نفسم هر کاری بکنی بازم جات تو قلبمه و دوستت دارم ... بگو ... مژگان دوستت دارم... گرفتم....بازم می گم دوستت دارم ... كردن هات دوست دارم اما حالا كه ... دیگه جوابت رو می دی یا دوستم داری ...... گرفتم....بازم می گم دوستت دارم ... كردن هات دوست دارم اما حالا كه ... دیگه جوابت رو می دی یا دوستم داری ... دوستت دارمهنوزم دوستم داری؟ گفتم: برات مگه فرقیم می ... می کردم میگوید: دوستت..... ... دوست دارم می گم به ...هنوزم دوستم داری؟ گفتم: برات مگه فرقیم می ... می کردم میگوید: دوستت..... ... دوست دارم می گم به ... دوستت دارم فاطمه جون $$$$$مهم نیست كه دوستم داری یا نه ... به تو تبریک می گم این گم ... وقتی صدایی می اید دوستت دارم ، وقتی ...مهم نیست كه دوستم داری یا نه ... به تو تبریک می گم این گم ... وقتی صدایی می اید دوستت دارم ، وقتی ... دوستت دارمدوستت دارم برای همیشه . این وبلاگ ... هنوزم دوستم داری؟ گفتم: برات ... تموم وجود دوست دارم می گم ...دوستت دارم برای همیشه . این وبلاگ ... هنوزم دوستم داری؟ گفتم: برات ... تموم وجود دوست دارم می گم ... ...دوستت دارمبگو چی کم داشتم که ... رو موهات شبا كه غصه داری ... قسم می خورم که دوستت دارم. بهت نمی گم هر چی که می ...بگو چی کم داشتم که ... رو موهات شبا كه غصه داری ... قسم می خورم که دوستت دارم. بهت نمی گم هر چی که می ... محمد عاشقانه دوستت دارمهمین کافی ست که من دوستت دارم... فقط می ... گوشم زمزمه کنی که دوستم داری ... توي گرما جنگ آفتاب بگو كه ...همین کافی ست که من دوستت دارم... فقط می ... گوشم زمزمه کنی که دوستم داری ... توي گرما جنگ آفتاب بگو كه ... (دوستت دارم (هر چی تو بگی هر چی تو بخوای« دوستم داری » ؟ را از من بسیار بپرس! « دوستت دارم » را با من بسیار بگو! ... گم ... می خورم که دوستت دارم« دوستم داری » ؟ را از من بسیار بپرس! « دوستت دارم » را با من بسیار بگو! ... گم ... می خورم که دوستت دارم my godاما می گم که از تو ... دوستم داری )) ؟ را از من ... دوستت دارم )) را با من بسیار بگواما می گم که از تو ... دوستم داری )) ؟ را از من ... دوستت دارم )) را با من بسیار بگو درد شخصی - تنهاترين تنها... طفلکی گم شدیه ... كه چه می شد اگر ... که صد بار بگو. دوستم داری را از من بسیار بپرس . دوستت دارم ...... طفلکی گم شدیه ... كه چه می شد اگر ... که صد بار بگو. دوستم داری را از من بسیار بپرس . دوستت دارم ... مریم پاییزی... دوستم داری را از من بسیار بپرس دوستت دارم را به من بسیار بگو ... كن كه خود را گم ... زنده داری می ...... دوستم داری را از من بسیار بپرس دوستت دارم را به من بسیار بگو ... كن كه خود را گم ... زنده داری می ... یک خط برای کسی که دوستش داری ..."دوستت دارم" را بسیار با من بگو "دوستم داری؟" ... دارم :surprised: الآنه رو می گم ... دوستت دارم و دانم كه ..."دوستت دارم" را بسیار با من بگو "دوستم داری؟" ... دارم :surprised: الآنه رو می گم ... دوستت دارم و دانم كه ... دوستت دارم اما بی صدادوستت دارم اما بی صدا - زندگی شاید ... اسمو واسه لمس بهتر قصه می گم ... بارها گفتم:دوستم داری گفت:آریدوستت دارم اما بی صدا - زندگی شاید ... اسمو واسه لمس بهتر قصه می گم ... بارها گفتم:دوستم داری گفت:آری دوستت دارم... دوستت دارم " را به مشام عشق هدیه می ... كه ... بگو!..... دوستم داری؟! را از من بسیار بپرس!..... دوستت دارم ...... دوستت دارم " را به مشام عشق هدیه می ... كه ... بگو!..... دوستم داری؟! را از من بسیار بپرس!..... دوستت دارم ... دوستت دارم »»---(¯`v´¯)----»عشقولانه... گفت : بگو که دوستم داری ... هم دوستت دارم... غريبه ****آبي تر از آنيم كه بي ... می خوام بگم دوستت دارم دلم ...... گفت : بگو که دوستم داری ... هم دوستت دارم... غريبه ****آبي تر از آنيم كه بي ... می خوام بگم دوستت دارم دلم ... یک خط برای کسی که دوستش داری ...کجا دستاتو گم ... گفت كه دوستت دارم گفت كه ... بگو دوستم می داری؟ زمزمه کردم: دوستت می دارمکجا دستاتو گم ... گفت كه دوستت دارم گفت كه ... بگو دوستم می داری؟ زمزمه کردم: دوستت می دارم جوک ، اس ام اس ، پیامک ، مسیج ، جک - اس ...بگو تازه شوند دوستت دارم ها دیگر ... اس ام اس دوستت دارم * دوستم داری ... تا قیامت می گم دوستت دارم ...بگو تازه شوند دوستت دارم ها دیگر ... اس ام اس دوستت دارم * دوستم داری ... تا قیامت می گم دوستت دارم ... دوستت دارم اي تو كه از تبار بهاريدوستت دارم اي تو كه از تبار بهاري ... وقتی دیدی که داری نا امید می ... می زنم و بهت می گم که دوست دارم.دوستت دارم اي تو كه از تبار بهاري ... وقتی دیدی که داری نا امید می ... می زنم و بهت می گم که دوست دارم. ...دوستت دارماي همصدا اي آشنا ، بگو كه ... بازم می گم دوستت دارم کاش عشقمون جون ... چرا اول قصه همه دوستم می دارناي همصدا اي آشنا ، بگو كه ... بازم می گم دوستت دارم کاش عشقمون جون ... چرا اول قصه همه دوستم می دارن دوستت دارم تا آخرین نفسدوستت دارم تا آخرین ... هاي دلم گم شدي . دنبال كسي نگرد كه ... چطوری دوستم داری؟نابینا گفت: اگه می ...دوستت دارم تا آخرین ... هاي دلم گم شدي . دنبال كسي نگرد كه ... چطوری دوستم داری؟نابینا گفت: اگه می ... (دوستت دارم (هر چی تو بگی هر چی تو بخوای(دوستت دارم (هر چی ... دوست داری. ای کاش! گل سرخ بودم تا شاید دوستم می ... نذار كه بي خواب بمونم/دارم ...(دوستت دارم (هر چی ... دوست داری. ای کاش! گل سرخ بودم تا شاید دوستم می ... نذار كه بي خواب بمونم/دارم ... تنها ترینوقتي كه هق‌هق ... نکن این که می گم ... که صد بار بگو « دوستم داری » را از من بسیار بپرس. دوستت دارم را ...وقتي كه هق‌هق ... نکن این که می گم ... که صد بار بگو « دوستم داری » را از من بسیار بپرس. دوستت دارم را ... ๑۩۞۩๑میدونی عاشقی چیه ؟๑۩۞۩๑... نمی گم كه ... از من دوستم داری و می د انی که من بیشتر از تو دوستت دارم ... بگو و می گویم دوستت دارم... نمی گم كه ... از من دوستم داری و می د انی که من بیشتر از تو دوستت دارم ... بگو و می گویم دوستت دارم ×دوسـتــت دارم×یـــادت نــــره ××دوسـتــت دارم×یـــادت ... اگه حال منو داری می ... تو آسان نيست كه برايم به مرگ هم شايد ... می روم گم ...×دوسـتــت دارم×یـــادت ... اگه حال منو داری می ... تو آسان نيست كه برايم به مرگ هم شايد ... می روم گم ... دوستت دارمدوستت دارم - مرا دریاب ای عشق ... می بافت، باغ چه گل می دوخت دوستم ... كویر به دنبال آب می گردی. كه در ...دوستت دارم - مرا دریاب ای عشق ... می بافت، باغ چه گل می دوخت دوستم ... كویر به دنبال آب می گردی. كه در ... دوستت دارمدوستت دارم - مرا دریاب ای عشق که ... تحمل كنم و ببینم كه تو داری بزرگ ... تو را گم می کنم هر روز و پیدا ...دوستت دارم - مرا دریاب ای عشق که ... تحمل كنم و ببینم كه تو داری بزرگ ... تو را گم می کنم هر روز و پیدا ... LoooooooooooooooooVeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ...دوستت دارم کمتر از خدا و ... مواظبت کن و به او بگو ... بهت نمی گم دوسِت دارم،ولی قسم می خورم که ...دوستت دارم کمتر از خدا و ... مواظبت کن و به او بگو ... بهت نمی گم دوسِت دارم،ولی قسم می خورم که ... دوستت دارم ...اگر می خواهی زیبا ترین باشی همیشه به من بگو دوستت دارم .... ! ... دفعه بگی بهم نگو دوستم داریاگر می خواهی زیبا ترین باشی همیشه به من بگو دوستت دارم .... ! ... دفعه بگی بهم نگو دوستم داری دوستت دارم و عاشقانه می ستایمتدوستت دارم و عاشقانه می ستایمت - ... روح بزرگي داري كه بخاطر دوستت ... لا به لاي ابرها گم ...دوستت دارم و عاشقانه می ستایمت - ... روح بزرگي داري كه بخاطر دوستت ... لا به لاي ابرها گم ... عجیب دوستت دارم...!... بهش بگو دوسش داری ... گم كردم كه تا نياي پيشم پيداش نميكنم .واقعا دوستت دارم مي ... دوستت دارم می می ...... بهش بگو دوسش داری ... گم كردم كه تا نياي پيشم پيداش نميكنم .واقعا دوستت دارم مي ... دوستت دارم می می ... دوستت دارم فاطمه جون $$$$$دوستم داری؟ را از من بسیار بپرس... دوستت دارم را با من بسیار بگو... ... كه نموندي،بگو از ... می گم! **** ...دوستم داری؟ را از من بسیار بپرس... دوستت دارم را با من بسیار بگو... ... كه نموندي،بگو از ... می گم! **** ... داستان های عاشقانه... عاشقانه - دوستم داری ... می شود دوستت داشت مثل ... پسر:پس بگو دوستم داري. دختر :باشه باشه دوست دارم ...... عاشقانه - دوستم داری ... می شود دوستت داشت مثل ... پسر:پس بگو دوستم داري. دختر :باشه باشه دوست دارم ... دوستت دارم. ح پ... ف ف... * * *در تو خود را گم می کنم ... پوزش می خواهم » و « دوستت دارم » چنین راحت ... وقتی کسی را دوست داری به او بگو ...در تو خود را گم می کنم ... پوزش می خواهم » و « دوستت دارم » چنین راحت ... وقتی کسی را دوست داری به او بگو ... داستان و خاطرات ايران وايرانيداستان و خاطرات خوب بد زشت زيبا سياسي سكسي كمدي شما كه برايمان فرستادهايد ويا از سايت هاي ديگر ...داستان و خاطرات خوب بد زشت زيبا سياسي سكسي كمدي شما كه برايمان فرستادهايد ويا از سايت هاي ديگر ... مطالب عاشقانهمی گم ... چون تو خوشگلی ... سارا هشت ساله بود كه از ... اما اول باید بگی که دوستم داری زن : دوستت دارم ...می گم ... چون تو خوشگلی ... سارا هشت ساله بود كه از ... اما اول باید بگی که دوستم داری زن : دوستت دارم ... دوستِت دارم فرشتهدارم می ترکم. گلم راستی به بابات بگو ماشینش رو ... بت گفتم اون دوستم كه ... داد بزتم بگم دوستت دارم ...دارم می ترکم. گلم راستی به بابات بگو ماشینش رو ... بت گفتم اون دوستم كه ... داد بزتم بگم دوستت دارم ... همیشه دوستت دارم عزیزم... کاش می شد در تو گم شد از ... خدای بزرگ دوستت دارم!» و حس می ... با كسي كه تنهام گذاشت ؟ با كسي كه دوستم ...... کاش می شد در تو گم شد از ... خدای بزرگ دوستت دارم!» و حس می ... با كسي كه تنهام گذاشت ؟ با كسي كه دوستم ... بگو برايم از عشق - ... بگو بگو برام از ...بگو بگو برام از اين ... از تو که عاشقانه دوستت دارم و می دانم که دوستم داری ... شبی در شعر من گم شد ...بگو بگو برام از اين ... از تو که عاشقانه دوستت دارم و می دانم که دوستم داری ... شبی در شعر من گم شد ...
بگو ‌كه‌ دویکتتم داری-می گم دویکتتت دارم
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 590
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 810
  • بازدید ماه : 1,099
  • بازدید سال : 8,944
  • بازدید کلی : 174,294
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید