loading...
پاندا
پاندا بازدید : 66 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
عشق طرحی در خیال و حبابی بر آب؟
مســـــــــــــــافر عشقتورا در رود های پر اب و چشمه ... حالا بی خیال. ... طرحی از زندگی و عشق بکشم. و ان را جاودانه بر رویتورا در رود های پر اب و چشمه ... حالا بی خیال. ... طرحی از زندگی و عشق بکشم. و ان را جاودانه بر روی صدای سخن عشقصدای سخن عشق - صدایی که در آسمانها پیچید و بر دل ... به خیال خودشون ... گرکسی آمد و بر روی دلم , طرحی ...صدای سخن عشق - صدایی که در آسمانها پیچید و بر دل ... به خیال خودشون ... گرکسی آمد و بر روی دلم , طرحی ... و عشق - روز گار طلاییموج دریای خیال. کاش با زورق ... کاشکی همچون حبابی بر آب، در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود ».موج دریای خیال. کاش با زورق ... کاشکی همچون حبابی بر آب، در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود ». Hafiz [Archive] - Afghan Forums... بـشـکافیم و طرحی نو ... که شد دلبر و در دیده گریان تحریر خیال خط او نقش بر آب است ... وگـــر در عشق یوسف ...... بـشـکافیم و طرحی نو ... که شد دلبر و در دیده گریان تحریر خیال خط او نقش بر آب است ... وگـــر در عشق یوسف ... دل نوشته هامثل شبنم که نشیند بر گل چو حبابی که نشید بر اب ... و در آن عشق به اندازه پرهاي ... قصر خیال داریوش ...مثل شبنم که نشیند بر گل چو حبابی که نشید بر اب ... و در آن عشق به اندازه پرهاي ... قصر خیال داریوش ... سایت سارا شعر - ادبیات معاصر - حمید مصدقموج دریای خیال كاش ... كاشكی همچو حبابی بر آب در نگاه تو رها می شدم از بود و ... شور عشق و مستی و تو ...موج دریای خیال كاش ... كاشكی همچو حبابی بر آب در نگاه تو رها می شدم از بود و ... شور عشق و مستی و تو ... شعر عاشقانهو عشق را کنار تیرک ... موج دریای خیال کاش ... کاشکی همچو حبابی بر آب در نگاه تو رها می شدم از بود و ...و عشق را کنار تیرک ... موج دریای خیال کاش ... کاشکی همچو حبابی بر آب در نگاه تو رها می شدم از بود و ... اشعار فدریکو گارسیا لورکا ترجمه ...شب را بنگرید که در آب غوطه می‌خورد. و بر ... های تنگ و پیچ ِ عشق و ... محبوس در حبابی سخت و ترش که به ...شب را بنگرید که در آب غوطه می‌خورد. و بر ... های تنگ و پیچ ِ عشق و ... محبوس در حبابی سخت و ترش که به ... پرنده مسافرخیال رفتن ندارن این غصه های ... تمام سایه را می کشم در روزن ... کجا دنبال مفهومی برای عشق ...خیال رفتن ندارن این غصه های ... تمام سایه را می کشم در روزن ... کجا دنبال مفهومی برای عشق ... دل نوشته هاعشق یاری در دل دارم می ... موج دریای خیال ... کاشکی همچو حبابی بر آب در نگاه تو رها می شدم از بود و ...عشق یاری در دل دارم می ... موج دریای خیال ... کاشکی همچو حبابی بر آب در نگاه تو رها می شدم از بود و ... آبی ، خاکستری سیاه by حمید مصدق - Reviews ...اه اي عشق تو در جان و تن من جاري دلم ... کاشکی همچو حبابی بر آب در نگاه تو رها میشدم از بود و نبوداه اي عشق تو در جان و تن من جاري دلم ... کاشکی همچو حبابی بر آب در نگاه تو رها میشدم از بود و نبود عشق بچگیکاشکی همچو حبابی بر آب در نگاه تو رها می شدم از بود و ... شور عشق و مستی و تو ... ((آسمان خیال)) در آئینه ...کاشکی همچو حبابی بر آب در نگاه تو رها می شدم از بود و ... شور عشق و مستی و تو ... ((آسمان خیال)) در آئینه ... ๑۩๑ بیا ببین چه می کنیم ๑۩๑باهر قدم در راه عشق و معرفت ... (((بخشی از آرزوهای حبابی بر روی آب))) ... از این که خیال خوبی ها ...باهر قدم در راه عشق و معرفت ... (((بخشی از آرزوهای حبابی بر روی آب))) ... از این که خیال خوبی ها ... ♥دوکبوترعاشق♥... به من کمک کن تا در معبد عشق او بهترین و ... حبابی بر آب بود ... خیــال عــاصیـــم ...... به من کمک کن تا در معبد عشق او بهترین و ... حبابی بر آب بود ... خیــال عــاصیـــم ... شعر عاشقانهکاشکی همچو حبابی بر آب در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود... ... از خیال عشق آگاهی نداشت. تو ...کاشکی همچو حبابی بر آب در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود... ... از خیال عشق آگاهی نداشت. تو ... فوضول باشی - لبخند خدا (قیصر امین پور)در دهان اژدهایی خشمگین بر سرم باران ... خدا مثل خیال و خواب بود چون حبابی نقش روی آب ... عشق فقط احساس ...در دهان اژدهایی خشمگین بر سرم باران ... خدا مثل خیال و خواب بود چون حبابی نقش روی آب ... عشق فقط احساس ... حکایت سراموج دریای خیال کاش ... کاشکی همچو حبابی بر آب در نگاه تو رها می شدم از بود و ... شور عشق و مستی و تو ...موج دریای خیال کاش ... کاشکی همچو حبابی بر آب در نگاه تو رها می شدم از بود و ... شور عشق و مستی و تو ... از دور بر آتش: از کتاب و قصه و شعر Archives... که با عشق به فرهنگ و ادبیات وطنشان در ... روی طرحی بر این مبنا کار می‌کنم و هر جا مطلبی در ... های آب ...... که با عشق به فرهنگ و ادبیات وطنشان در ... روی طرحی بر این مبنا کار می‌کنم و هر جا مطلبی در ... های آب ... ...من از پایان نمیترسمموج دریای خیال. كاش ... كاشكی همچو حبابی بر آب. در نگاه تو رها می شدم از بود و ... روزهایش غرق در عشق و ...موج دریای خیال. كاش ... كاشكی همچو حبابی بر آب. در نگاه تو رها می شدم از بود و ... روزهایش غرق در عشق و ... عشق منی تو...در خیال من باشی ... یعنی قطره و دریا شدن. عشق یعنی دیده بر در ... در قاب , و طرح واژگونی جنگل را در آب ...در خیال من باشی ... یعنی قطره و دریا شدن. عشق یعنی دیده بر در ... در قاب , و طرح واژگونی جنگل را در آب ... عشق هاااااااااله و کیااااااااان... همچو حبابی بر آب در نگاه تو رها می شدم از بود و ... نامه عشق من و توست. و در ... خیال می کردیم در میان ...... همچو حبابی بر آب در نگاه تو رها می شدم از بود و ... نامه عشق من و توست. و در ... خیال می کردیم در میان ... زندگی را با تو می خواهممیدانم خیلیها تحمل عشق و ... شکن گیسوی تو موج دریای خیال ... کاشکی همچو حبابی بر آب در نگاه تومیدانم خیلیها تحمل عشق و ... شکن گیسوی تو موج دریای خیال ... کاشکی همچو حبابی بر آب در نگاه تو به نام عشقدر كشور عشقــــــ ... خیال انگیزت معتادم؛ و در این ... حبابی بر آب. درنگاه تو رها می شدم از بود و نبوددر كشور عشقــــــ ... خیال انگیزت معتادم؛ و در این ... حبابی بر آب. درنگاه تو رها می شدم از بود و نبود بی هم نفسبرای من خیال برای من تصویر یک عشق محال ... کاشکی همچو حبابی بر آب در نگاه تو رها می شدم از بود و ...برای من خیال برای من تصویر یک عشق محال ... کاشکی همچو حبابی بر آب در نگاه تو رها می شدم از بود و ... ♫ زنـــــدگــے من ...بی عشق . دفن ... حبــــابی بر روی دیوارهای قلبم در پشت نگاه شب چیده می شود . و من، ... آنچه در خیال ...بی عشق . دفن ... حبــــابی بر روی دیوارهای قلبم در پشت نگاه شب چیده می شود . و من، ... آنچه در خیال ... در چشم هایم طرح فقدانیست - سالطرحی غریب با غم یک ... در احساسی موازی با عشق. موازی با نفرت ... نام یکدیگر را در غرغره ایی از آب و خون. بر ...طرحی غریب با غم یک ... در احساسی موازی با عشق. موازی با نفرت ... نام یکدیگر را در غرغره ایی از آب و خون. بر ... ای سینه امشب از غمش فریاد کنکاشکی همچو حبابی بر آب در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود... ... می گریزم از عشق ... و تو ای پاک ...کاشکی همچو حبابی بر آب در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود... ... می گریزم از عشق ... و تو ای پاک ... اشعار ضد خرافات « کتب، مقالات و ...اختلاف و کینه اندر امت احمد فکند در خیال خام ... عمر تو مثل حبابی است بر آب و ... مداح رنگ عشق است و ...اختلاف و کینه اندر امت احمد فکند در خیال خام ... عمر تو مثل حبابی است بر آب و ... مداح رنگ عشق است و ... خونه عاشق ها.....حسرتی..نگاهی ...... همچو حبابی بر آب / در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود ... ملایم عشق در حرکت است.. و ... خیــال ...... همچو حبابی بر آب / در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود ... ملایم عشق در حرکت است.. و ... خیــال ... از دور بر آتش... که با عشق به فرهنگ و ادبیات وطنشان در ... روی طرحی بر این مبنا کار می‌کنم و هر جا مطلبی در ... های آب ...... که با عشق به فرهنگ و ادبیات وطنشان در ... روی طرحی بر این مبنا کار می‌کنم و هر جا مطلبی در ... های آب ... به دنبال یک دیوانهطومــار خیــال و ... نهادستند پي در مهد شيران بر جاي چنگ و ... نیست شهر هم در امن و امان است. آب ...طومــار خیــال و ... نهادستند پي در مهد شيران بر جاي چنگ و ... نیست شهر هم در امن و امان است. آب ... جایگاه آسمان در شعر و ادب فارسی... در چه نقطه ای از بلندای خیال ... طرحی نو در می اندازد و ... عشق» می دانند و بر این باورند که در ...... در چه نقطه ای از بلندای خیال ... طرحی نو در می اندازد و ... عشق» می دانند و بر این باورند که در ... آب و آفتاب و آینهآب و آفتاب و آینه - مطالبی در مورد ... و اندوه و حرارت‏های‏ عشق ... موجی از خیال برمی خیزد و بر ...آب و آفتاب و آینه - مطالبی در مورد ... و اندوه و حرارت‏های‏ عشق ... موجی از خیال برمی خیزد و بر ... سایت سارا شعر - ادبیات معاصر ...آب بقا کجا و ... در آغوش گل ولی آغوش گل کجا و بر و دوش او کجا ؟ بی سوز عشق ... و توان کم کن در میدان عشق ...آب بقا کجا و ... در آغوش گل ولی آغوش گل کجا و بر و دوش او کجا ؟ بی سوز عشق ... و توان کم کن در میدان عشق ... آره بارون مي اومد خوب يادمه ... [آرشيو ...... حبابی بر آب , در نگاه تو تهی می شدم از بود و نبود. ... عشق بر لوح دلت یک مهر داغ ، در نگاهت غم خیال ...... حبابی بر آب , در نگاه تو تهی می شدم از بود و نبود. ... عشق بر لوح دلت یک مهر داغ ، در نگاهت غم خیال ... مهرانه... خیال و خواب بود چون حبابی نقش روی آب بود ... بر رخش نور ماه می خندید در ... عشق ...... خیال و خواب بود چون حبابی نقش روی آب بود ... بر رخش نور ماه می خندید در ... عشق ... غروب تلــــخ...شـایدهمچون حبابی بر آب... در نگاه تو رها میشدم از بود و ... که خیال بارش ... داشتن و عشق را جز در ...همچون حبابی بر آب... در نگاه تو رها میشدم از بود و ... که خیال بارش ... داشتن و عشق را جز در ... انتظار عشقانتظار عشق ... در دهان اژدهایی خشمگین بر سرم باران ... خدا مثل خیال و خواب بود چون حبابی نقش روی آب ...انتظار عشق ... در دهان اژدهایی خشمگین بر سرم باران ... خدا مثل خیال و خواب بود چون حبابی نقش روی آب ... چه گفتـــــه سهراب سپهـــری....بام و در این سرای میــرود از ... خــویش را از ساحل افکندم در آب، ... چشم می دوزد خیال روز و شــــــببام و در این سرای میــرود از ... خــویش را از ساحل افکندم در آب، ... چشم می دوزد خیال روز و شــــــب ♣کـــــلــــــبـــــه ...عشــــق تو نشــــسته... ... عاشقی ام با خدا مثل حبابی روی آب ترکید و ... را در بر گرفته ... كاش شكسته ...عشــــق تو نشــــسته... ... عاشقی ام با خدا مثل حبابی روی آب ترکید و ... را در بر گرفته ... كاش شكسته ...
عشق طرحی در خیال و حبابی بر آب؟
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 844
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,064
  • بازدید ماه : 1,353
  • بازدید سال : 9,198
  • بازدید کلی : 174,548
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید