loading...
پاندا
پاندا بازدید : 54 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
گمشده ای ناپیدا-عشق-
LOVELORN*••*ღ♥ღ ( عشق گمشده )*••*ღ♥ღlovelorn*••*ღ♥ღ ( عشق گمشده ... به رفتن های ناپیدا... برو ، ... عاشق شده ایم و عشق کمتر داریم. ای کاش ...lovelorn*••*ღ♥ღ ( عشق گمشده ... به رفتن های ناپیدا... برو ، ... عاشق شده ایم و عشق کمتر داریم. ای کاش ... گمشده ای درمــــــــه♥♥جنین(ناپیدا) ... خودت بلکه برای او ، به عشق او ... دیگر گمشده ای در مه وجود نداردجنین(ناپیدا) ... خودت بلکه برای او ، به عشق او ... دیگر گمشده ای در مه وجود ندارد عشق ابدیگمشده ای ناپیدا.....! + ... که عشق هیچ کس را بی ریا ندانستم به خاطر ...گمشده ای ناپیدا.....! + ... که عشق هیچ کس را بی ریا ندانستم به خاطر ... ღ♥ღ حس گمشده ღ♥ღღ♥ღ حس گمشده ღ♥ღ ... گر چه پایان راه ناپیداست ..... " ... از نگاهت خوشه های عشق می چینم. ای ...ღ♥ღ حس گمشده ღ♥ღ ... گر چه پایان راه ناپیداست ..... " ... از نگاهت خوشه های عشق می چینم. ای ... چون آرزوی گمشده از یاد رفته امزنده باد دوستی و عشق و زنده ... که احساس می کند در جمعی گمشده ای ... و قبر شاعر برای همیشه ناپیدا ...زنده باد دوستی و عشق و زنده ... که احساس می کند در جمعی گمشده ای ... و قبر شاعر برای همیشه ناپیدا ... قرار بر بی قراریهدلم عشق تو می خواهد مجابم کن ... گاه با رهگذران،خبر گمشده ای می ... خدایی است که از روز ازل ناپیدا س ت...؟دلم عشق تو می خواهد مجابم کن ... گاه با رهگذران،خبر گمشده ای می ... خدایی است که از روز ازل ناپیدا س ت...؟ عشق و تنهاییعشق و تنهایی - غم داشتن بخشی ... پشت شیشه باران چه ترانه گمشده ای ... بی تو تا آن سر ناپیدا خواهم رفتعشق و تنهایی - غم داشتن بخشی ... پشت شیشه باران چه ترانه گمشده ای ... بی تو تا آن سر ناپیدا خواهم رفت نسیم تنهایی - قیمت عشقنسیم تنهایی - قیمت عشق - ای کاش ... درد ناپیدا کسی که در امتداد نقطه ... عشق گمشده ی من قفس غم سرگل جامی ...نسیم تنهایی - قیمت عشق - ای کاش ... درد ناپیدا کسی که در امتداد نقطه ... عشق گمشده ی من قفس غم سرگل جامی ... بی خیال عشقگم شدن در جاده ای ناپیدا. تنها شدن ... آسون نیست دل توی دریای گمشده ... می شد از عشق تو مجنون شد و مردگم شدن در جاده ای ناپیدا. تنها شدن ... آسون نیست دل توی دریای گمشده ... می شد از عشق تو مجنون شد و مرد غم عشق... دهنده به جای عشق،پروانه های کوچک به جای یار مهربون و در ان میان گمشده ای ... اما یار ناپیدا. شوق ...... دهنده به جای عشق،پروانه های کوچک به جای یار مهربون و در ان میان گمشده ای ... اما یار ناپیدا. شوق ... شعر « اگر کاشف معدن صبح آمد، صدا کن مرا... شده در شعر ·برچسب‌ها جشن ناپیدا ... طنین گمشده‏ای به رگ‏هایش وزید: ... وقتی که چشم های کودکانه عشق ...... شده در شعر ·برچسب‌ها جشن ناپیدا ... طنین گمشده‏ای به رگ‏هایش وزید: ... وقتی که چشم های کودکانه عشق ... آن عاشق نا پیدا*•ღ☆ஜ گمشده ی تقدیر ஜ☆ღ•* درگیر ... دلم رابطه ای میخواهد که اگه ۵ ... نه اسمش عشق است،نه علاقه،نه ...*•ღ☆ஜ گمشده ی تقدیر ஜ☆ღ•* درگیر ... دلم رابطه ای میخواهد که اگه ۵ ... نه اسمش عشق است،نه علاقه،نه ... سایت سارا شعر - مقدمه ای بر یک سفر نامه... که هفت وادی توبه ،توکل ، عشق ... سیمرغ ، حقیقت گمشده ای است که ... اندرون می زنند و از شهری ناپیدا ...... که هفت وادی توبه ،توکل ، عشق ... سیمرغ ، حقیقت گمشده ای است که ... اندرون می زنند و از شهری ناپیدا ... عشق من - عشق و شهوت ...عشق من - عشق و شهوت ... و دارم که اون سرش ناپیدا ولی ... طوفان عشق :..: جهنم گمشده :..: خسته ام به ...عشق من - عشق و شهوت ... و دارم که اون سرش ناپیدا ولی ... طوفان عشق :..: جهنم گمشده :..: خسته ام به ... شعر و دلنوشته با موضوع «عشق ...چو عطر گل که در صد پرده ناپیدا نمی ماند هجوم عشق را ... گاه با رهگذران،خبر گمشده ای می جویی ...چو عطر گل که در صد پرده ناپیدا نمی ماند هجوم عشق را ... گاه با رهگذران،خبر گمشده ای می جویی ... محبتگر چه پایان راه ناپیدا ست. من به ... زد که ای فرشته ی نجاتم و ای گمشده ... خندانم برای ورودت ای عشق +گر چه پایان راه ناپیدا ست. من به ... زد که ای فرشته ی نجاتم و ای گمشده ... خندانم برای ورودت ای عشق + بچه های مهندسی تکنولوژی هواپیماچکهای دوره ای هواپیما ... عشق من پرواز(علیرضا) ... مهدیه -رویای ناپیداچکهای دوره ای هواپیما ... عشق من پرواز(علیرضا) ... مهدیه -رویای ناپیدا تنهایی سخته به خداهرچه ناپیدا صدایت میزند جنگل ... که تو از پنجره ی عشق چه ها می ... خبر گمشده ای می جویی؟ راستی ...هرچه ناپیدا صدایت میزند جنگل ... که تو از پنجره ی عشق چه ها می ... خبر گمشده ای می جویی؟ راستی ... سهیل و حرفایه دلشعشق یعنی بوسه بارون و برگ//لب ... هیچ نگاه جستجوگری که پی گمشده ای ... +رویای ناپیدا +حرفهای قشنگ +خط خطیعشق یعنی بوسه بارون و برگ//لب ... هیچ نگاه جستجوگری که پی گمشده ای ... +رویای ناپیدا +حرفهای قشنگ +خط خطی شب مهتابی♥♥لیاقت عشق روزی شیوانا ... رهگذران،خبر گمشده ای می جویی. راستی گمشده ... است که از روز ازل ناپیدا س ت...؟لیاقت عشق روزی شیوانا ... رهگذران،خبر گمشده ای می جویی. راستی گمشده ... است که از روز ازل ناپیدا س ت...؟ Azita Ghahreman.comتو را صدا می کنم ای عشق ... ارزان شتاب اندوه زده ناپیدا ... احیا می کند، شوری گمشده در زمزمه ای ...تو را صدا می کنم ای عشق ... ارزان شتاب اندوه زده ناپیدا ... احیا می کند، شوری گمشده در زمزمه ای ... جرمم این بود، من خودم بودمناپیدا، پیدا بود. «او» آنجا ... شاید زندگی ام در جای گمشده ای ... دو مُرغ عشق که از آدمی نمی ...ناپیدا، پیدا بود. «او» آنجا ... شاید زندگی ام در جای گمشده ای ... دو مُرغ عشق که از آدمی نمی ... وبلاگ اشعار کامل شاعرانهمیشه از روزنه ای ناپیدا این صدا ... شاید زندگی ام در جای گمشده ای ... اسرار عشق/گوهر معرفتهمیشه از روزنه ای ناپیدا این صدا ... شاید زندگی ام در جای گمشده ای ... اسرار عشق/گوهر معرفت عشق من - داستانهای عشقی... و دارم که اون سرش ناپیدا ولی ... طوفان عشق :..: جهنم گمشده :..: خسته ام به ... بمان با من ای آشنا :..: به ...... و دارم که اون سرش ناپیدا ولی ... طوفان عشق :..: جهنم گمشده :..: خسته ام به ... بمان با من ای آشنا :..: به ... گــــوشــــــه این دل ...از روزهای گمشده ای می آیم که ... رو به رفتن های ناپیدا می ... است...این روزها گویی عشق تنها کلمه ای ...از روزهای گمشده ای می آیم که ... رو به رفتن های ناپیدا می ... است...این روزها گویی عشق تنها کلمه ای ... •ღ آرزوهای خیس •ღگاه با رهگذران خبر گمشده ای می ... خداحافظ ای ماه عشق و عبادت ... رشته مهر گسست و رفت و ناپیدا ...گاه با رهگذران خبر گمشده ای می ... خداحافظ ای ماه عشق و عبادت ... رشته مهر گسست و رفت و ناپیدا ... اشعار خواندنی و بسیار احساسیدیوانه ای که از عشق تو مجنون شده ، ... رشته مهر گسست و رفت و ناپیدا ... حس گمشده ای در وجود من؟ یا هق هق ...دیوانه ای که از عشق تو مجنون شده ، ... رشته مهر گسست و رفت و ناپیدا ... حس گمشده ای در وجود من؟ یا هق هق ... دنیای پر از نامرد و نامردیکه تو از پنجره ی عشق چه ها می ... گاه با رهگذران،خبر گمشده ای می ... که من اندر تو ناپیدا و شاید هیچکه تو از پنجره ی عشق چه ها می ... گاه با رهگذران،خبر گمشده ای می ... که من اندر تو ناپیدا و شاید هیچ عشق پر زدهکران ناپیدا منم و سراسر هستی ... من تو را ای عشق از کف داده ام ... همه اش عشق عشق گمشده هنوز هم ...کران ناپیدا منم و سراسر هستی ... من تو را ای عشق از کف داده ام ... همه اش عشق عشق گمشده هنوز هم ... نغمه های سحرنغمه های سحر - !عاشقتم عشق من! ... *عشق گمشده*(مهشید) ... تنها شدی، تازه مرا یافته ای ...نغمه های سحر - !عاشقتم عشق من! ... *عشق گمشده*(مهشید) ... تنها شدی، تازه مرا یافته ای ... love & concernگاه با رهگذران،خبر گمشده ای می ... عشق تو یک شوخی زیبا بود! ... سپس رشته مهر گسست و رفت و ناپیدا ...گاه با رهگذران،خبر گمشده ای می ... عشق تو یک شوخی زیبا بود! ... سپس رشته مهر گسست و رفت و ناپیدا ... همه چیز با یک کلیکاز زندگی گمشده ای پر بود. بر شاخ ... همیشه از روزنه ای ناپیدا این صدا ... تو بر سر راهم(۱) » فرمان عشق(۱)از زندگی گمشده ای پر بود. بر شاخ ... همیشه از روزنه ای ناپیدا این صدا ... تو بر سر راهم(۱) » فرمان عشق(۱) مشكي پوشان ايران - رفته ام از یادت؟کوچه گمشده در هق هق شب ترس لو ... بچه که بودم ... » عشق ناپیدا!!! ... نگاهت را می پرستم ای نگارمکوچه گمشده در هق هق شب ترس لو ... بچه که بودم ... » عشق ناپیدا!!! ... نگاهت را می پرستم ای نگارم نسیم تنهایینسیم تنهایی - ای کاش سرنوشت ... درد ناپیدا کسی که در امتداد نقطه ... عشق گمشده ی من قفس غم سرگل جامی پر ...نسیم تنهایی - ای کاش سرنوشت ... درد ناپیدا کسی که در امتداد نقطه ... عشق گمشده ی من قفس غم سرگل جامی پر ... بچه های مهندسی تکنولوژی هواپیماگمشده ی روزگار ... عشق من پرواز(علیرضا) ... مهدیه -رویای ناپیداگمشده ی روزگار ... عشق من پرواز(علیرضا) ... مهدیه -رویای ناپیدا باران - چشم تو چشمه ی ِ شـــرق... فانوس ِ امیدی برای گمشده ای در ... بین هزاران چشم ِ پیدا و ناپیدا!) ... ای عشق دمت گرم همه این ترانه از ...... فانوس ِ امیدی برای گمشده ای در ... بین هزاران چشم ِ پیدا و ناپیدا!) ... ای عشق دمت گرم همه این ترانه از ... سلول انفرادیرویای ناپیدا; خاطرات تلخ روزای ... آیا تو آن گمشده ام هستی ... و آی عشق! ادرکنی ...ღ; قصر شیشه ای ...رویای ناپیدا; خاطرات تلخ روزای ... آیا تو آن گمشده ام هستی ... و آی عشق! ادرکنی ...ღ; قصر شیشه ای ... جیغ بنفش - جیغ های بنفش...... که به جست و جوی فریادی گمشده ... من بر آمد و به آسمان ناپیدا گریخت ... ای ... واسه روز تولد عشق بنفشش در ...... که به جست و جوی فریادی گمشده ... من بر آمد و به آسمان ناپیدا گریخت ... ای ... واسه روز تولد عشق بنفشش در ... شکوفه ی گیلاسبا عشق آشنا شده ای احتیاط کن . می ترسم از چشم ... ناپیدا,فردا,گمشده,صدف,دریا,ماه,خبر,رهگذران,روز, ...با عشق آشنا شده ای احتیاط کن . می ترسم از چشم ... ناپیدا,فردا,گمشده,صدف,دریا,ماه,خبر,رهگذران,روز, ... رویای خاموش - می خواهم برایت بنویسم....... و سپس رشته مهر گسست و رفت و ناپیدا ... شاید هم اگر در دادگاه عشق ... یک فنجان شعرباتکه ای احساس........ و سپس رشته مهر گسست و رفت و ناپیدا ... شاید هم اگر در دادگاه عشق ... یک فنجان شعرباتکه ای احساس.....
گمشده ای ناپیدا-عشق-
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 789
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,009
  • بازدید ماه : 1,298
  • بازدید سال : 9,143
  • بازدید کلی : 174,493
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید