loading...
پاندا
پاندا بازدید : 50 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
اجازه بده خودم باشم!
اجازه بده خودم باشم! - سایت موسسه ...برای برخی خانم ها، سخت است که شوهرشان را همان گونه که هست، بپذیرند و دوست بدارند. بیش تر خانم ...برای برخی خانم ها، سخت است که شوهرشان را همان گونه که هست، بپذیرند و دوست بدارند. بیش تر خانم ... اجازه بده تا ابد دوستـــــــت داشته ...فقط خودم دوستت داشته باشم .یه عشق یک طرفه//حالا هم میگم فقط اجازه بده خودم دوستت داشته باشمفقط خودم دوستت داشته باشم .یه عشق یک طرفه//حالا هم میگم فقط اجازه بده خودم دوستت داشته باشم ساعت فلشبه من اجازه بده که دوستت داشته باشم. همه چیزم رو فدا میکنم ... میام و با خودم میبرمت آره ، این ...به من اجازه بده که دوستت داشته باشم. همه چیزم رو فدا میکنم ... میام و با خودم میبرمت آره ، این ... . . سقوطگفتي ميدونم فقط توي اين وبلاگ شعرهام نوشته ميشه ولي اجازه بده اينجا فقط خودم باشم ..گفتي ميدونم فقط توي اين وبلاگ شعرهام نوشته ميشه ولي اجازه بده اينجا فقط خودم باشم .. ss501 is our dream foreverعزيزم اجازه بده..دوستت داشته باشم (love ya love ya love ya) ... باور داشته باش..من بهشت رو شاهد خودم ...عزيزم اجازه بده..دوستت داشته باشم (love ya love ya love ya) ... باور داشته باش..من بهشت رو شاهد خودم ... سرمقاله اصول گرایی علوی(ع) در چالش با ... آسمون رویــااجازه بده. برای یکبار هم شده خودم این راه را تا ... با پای خودم. بدون هیچ همسفری. فقط خودم باشم و ...اجازه بده. برای یکبار هم شده خودم این راه را تا ... با پای خودم. بدون هیچ همسفری. فقط خودم باشم و ... my world - love yaعزیزم اجازه بده..دوستت داشته باشم (love ya love ya love ya) ... خودم و خودت (آسمان ...عزیزم اجازه بده..دوستت داشته باشم (love ya love ya love ya) ... خودم و خودت (آسمان ... my world - ترجمه ي آهنگlove yaعزیزم اجازه بده..دوستت داشته باشم (love ya love ya love ya) ... خودم و خودت (آسمان ...عزیزم اجازه بده..دوستت داشته باشم (love ya love ya love ya) ... خودم و خودت (آسمان ... زن و رهایی: گواهی بکارت:میخواهم من ...به نظر من اگه من خودم پرده کسی رو زده باشم ....کاری ... ما زوده...اينكه به دخترها اجازه بده ...به نظر من اگه من خودم پرده کسی رو زده باشم ....کاری ... ما زوده...اينكه به دخترها اجازه بده ... یک بدن نمای ایرانی (Exhibitionism) « وب نوشت ...تو نمی خواهد کاری کنی فقط اجازه بده که من وب خودم ... کمکم کن تا خودم باشم. می خواهم گی باشم ...تو نمی خواهد کاری کنی فقط اجازه بده که من وب خودم ... کمکم کن تا خودم باشم. می خواهم گی باشم ... نیهیلمرا دوباره گرفتارِ تناقضی که نمی خواهم نکن . از خودم دورم نکن ... اجازه بده راحت باشم .مرا دوباره گرفتارِ تناقضی که نمی خواهم نکن . از خودم دورم نکن ... اجازه بده راحت باشم . شعرها و نثرهای کوتاه و زیبا - صفحه 56و خـودم را در آغـوش دیـگری بیـابم...! ... -اگر نمی توانم دوست خوب و پاک تو باشم -اجازه بده دوست ...و خـودم را در آغـوش دیـگری بیـابم...! ... -اگر نمی توانم دوست خوب و پاک تو باشم -اجازه بده دوست ... خودم خودمو گم کردم - تالار گفتگوی ...... و نذاشتم هيچ وقت كسى به خودش اجازه بده ... راضى نيستم و ميخواستم كه خودم خودمو دوست داشته باشم كه ...... و نذاشتم هيچ وقت كسى به خودش اجازه بده ... راضى نيستم و ميخواستم كه خودم خودمو دوست داشته باشم كه ... کره ای ها - " Hyun Joong & Jung Min Interview 2010 "ج.م:بله.زمانی که اجرای خودم رو ... دکوراسیون جدیدی داشته باشم ... باشه) و با خوشحالی به من اجازه بده ...ج.م:بله.زمانی که اجرای خودم رو ... دکوراسیون جدیدی داشته باشم ... باشه) و با خوشحالی به من اجازه بده ... طھظˆط¯ظ‡ ط²غŒط± ع¯ظˆط´طھظˆط¯ظ‡ ط²غŒط± ط¨ط؛ظ„... ع†غŒط³طھ !!طںط¯ظ…ظ„ ع†ط±ع©غŒ ط²غŒط± ط¨ط؛ظ„, ط¹ظپظˆظ†طھ ط²غŒط ...طھظˆط¯ظ‡ ط²غŒط± ط¨ط؛ظ„... ع†غŒط³طھ !!طںط¯ظ…ظ„ ع†ط±ع©غŒ ط²غŒط± ط¨ط؛ظ„, ط¹ظپظˆظ†طھ ط²غŒط ... اشک های بی اجازهاشک های بی اجازه - از همان لحظه ... گذر زمان زخمهاشو التیام بده ... اما اگه دوباره خودم باشم فقط یه ...اشک های بی اجازه - از همان لحظه ... گذر زمان زخمهاشو التیام بده ... اما اگه دوباره خودم باشم فقط یه ... معنی شعر های ss501 - dokhtarane faratar az golوایییییییییی من خودم این شعرو خیلی دوست ... دبل اس : بهم اجازه بده یکی باشم.یکی فقط برای تو.من ...وایییییییییی من خودم این شعرو خیلی دوست ... دبل اس : بهم اجازه بده یکی باشم.یکی فقط برای تو.من ... متن ترانه های گروه دابل اس(ss501)کیو : بهم اجازه بده یکی باشم فقط یکی در دنیا اجازه بده ... تورو میخوام من میخوام با روش خاصه خودم ...کیو : بهم اجازه بده یکی باشم فقط یکی در دنیا اجازه بده ... تورو میخوام من میخوام با روش خاصه خودم ... همینه که هست - ترجمه آهنگ های دابل اس 501خودم می دونم!می خواماحساساتت رو از بین ... دبل اس : بهم اجازه بده یکی باشم.یکی فقط برای تو.من ...خودم می دونم!می خواماحساساتت رو از بین ... دبل اس : بهم اجازه بده یکی باشم.یکی فقط برای تو.من ... ترانه سامی یوسف برای دختران مسلمان ...چرا من نمی‌توانم فقط خودم باشم؟ Time and time again ... پس به من اجازه بده She says with a smile او با خنده‌ای می ...چرا من نمی‌توانم فقط خودم باشم؟ Time and time again ... پس به من اجازه بده She says with a smile او با خنده‌ای می ... من ساناز ۱۵ ساله از تهران هستم - اين ...... داره مياد تو يه دفعه با خودم گفتم کمي آروم باشم كه ... کمي ماليد به جلو کسم گفت خوب اجازه بده خودم ...... داره مياد تو يه دفعه با خودم گفتم کمي آروم باشم كه ... کمي ماليد به جلو کسم گفت خوب اجازه بده خودم ... یک قدم تا زندگیبه من اجازه بده در جوارت قربانی شوم و بر خاک ... فقط با خودم و خودم مهربون باشم عاشق خودم باشم ...به من اجازه بده در جوارت قربانی شوم و بر خاک ... فقط با خودم و خودم مهربون باشم عاشق خودم باشم ... ♥رمانکـــــــــــــــــده ...تصمیم گرفتم از مادر بخوام بهم اجازه بده برم ... اصلا حواستون نیست.....میتونم مواظب خودم باشمتصمیم گرفتم از مادر بخوام بهم اجازه بده برم ... اصلا حواستون نیست.....میتونم مواظب خودم باشم ترانه «آزاد» سامی یوسف « زلف بر باد ...چرا من نمی‌توانم فقط خودم باشم؟ Time and time again ... پس به من اجازه بده She says with a smile. او با خنده‌ای می ...چرا من نمی‌توانم فقط خودم باشم؟ Time and time again ... پس به من اجازه بده She says with a smile. او با خنده‌ای می ... من و زندگي نقره‌ايدلم نمی خواد هی از خودم بپرسم آخه واسه چی ... اگر نمي‌توانم دوست خوب و پاك تو باشم،اجازه بده دوست ...دلم نمی خواد هی از خودم بپرسم آخه واسه چی ... اگر نمي‌توانم دوست خوب و پاك تو باشم،اجازه بده دوست ... فریب خورده :::::...اجازه بده دوست پست و کثیف تو باشم. اگر نمی توانم عشق راستین تو ... اگه فاصله افتاده ، اگه من با خودم ...اجازه بده دوست پست و کثیف تو باشم. اگر نمی توانم عشق راستین تو ... اگه فاصله افتاده ، اگه من با خودم ... کیم هیون جونگ - متن چندتا از بهترین ...اجازه بده یکی باشم... اجازه بده یکی باشم...اجازه بده ... یه مصاحبه ی جدید از هیون خودم; مصاحبه کیم ...اجازه بده یکی باشم... اجازه بده یکی باشم...اجازه بده ... یه مصاحبه ی جدید از هیون خودم; مصاحبه کیم ... درد لذت درداز من نخواه بی تفاوت باشم. تو خیلی برتر ... اجازه بده برگردم به خودم من که میدانم این من جدید به دل ...از من نخواه بی تفاوت باشم. تو خیلی برتر ... اجازه بده برگردم به خودم من که میدانم این من جدید به دل ... زندگی زیباست اگر بگذارنددخترم هم خودم اجازه نمی دم لباس های نا ... عزیزم اجازه بده دوستت داشته باشم..(love ya love ya love ya) "دخترم هم خودم اجازه نمی دم لباس های نا ... عزیزم اجازه بده دوستت داشته باشم..(love ya love ya love ya) " UNITED WE REACH 2 MILLION BEFORE ANYONE ELSE (Iranian Republic of ...به خودم می‌گویم: "عصبانی نشو ... که چیزی کم یا زائد داشته باشم ... شده افتاده سمت عراقی ها اجازه بده ...به خودم می‌گویم: "عصبانی نشو ... که چیزی کم یا زائد داشته باشم ... شده افتاده سمت عراقی ها اجازه بده ... یه فنجون دریادوست دارم خودم همه چیو بنویسم.خودم ... زنده،نه اینکه دوسم داشته باشه،اجازه بده دوسش داشته باشم ...دوست دارم خودم همه چیو بنویسم.خودم ... زنده،نه اینکه دوسم داشته باشه،اجازه بده دوسش داشته باشم ... دوستاراناجازه بده کنارت باشم تا تمام تلاش خودم رو بکنم که واسه کسی که دوستش دارم یه کاری انجام داده ...اجازه بده کنارت باشم تا تمام تلاش خودم رو بکنم که واسه کسی که دوستش دارم یه کاری انجام داده ... gayaneh... نتوانستم در خدمت شما باشم اگر ماتحت گشاد این مرتیکه اجازه بده ... دارم که بتوانم برای خودم ساک ...... نتوانستم در خدمت شما باشم اگر ماتحت گشاد این مرتیکه اجازه بده ... دارم که بتوانم برای خودم ساک ... کاش زن زندگی ام این رازها را می دانست!... را برایت انجام دهم که خودم آنها را انتخاب کرده باشم، نه ... 46 – به من اجازه بده گاهی به تنهایی یا ...... را برایت انجام دهم که خودم آنها را انتخاب کرده باشم، نه ... 46 – به من اجازه بده گاهی به تنهایی یا ... مه سا ♥(◡‿◡ )... را برایت انجام دهم که خودم آنها را انتخاب کرده باشم، نه ... 46 – به من اجازه بده گاهی به تنهایی یا ...... را برایت انجام دهم که خودم آنها را انتخاب کرده باشم، نه ... 46 – به من اجازه بده گاهی به تنهایی یا ... هورانشوهرت باید اجازه بده اونم وقتی سلامتت در خطره. ... چرا نخواستم خودم باشم و برای خودم زندگی کنم ...شوهرت باید اجازه بده اونم وقتی سلامتت در خطره. ... چرا نخواستم خودم باشم و برای خودم زندگی کنم ... شعر و دنیایی که می سازمش - شل سیلور ...فقط‌ خودم‌! فقط‌ خودم‌! ... اگر نمی توانم دوست خوب و پاک تو باشم اجازه بده دوست ...فقط‌ خودم‌! فقط‌ خودم‌! ... اگر نمی توانم دوست خوب و پاک تو باشم اجازه بده دوست ... به تو هیچ ربطی نداره نیا تو... دیگه شماره ای از من نداره که به خودم ... میکنه(با اینکه شاید دوسش داشته باشم) . اگه بابام اجازه بده ...... دیگه شماره ای از من نداره که به خودم ... میکنه(با اینکه شاید دوسش داشته باشم) . اگه بابام اجازه بده ... من دختری 26 ساله و در آستانه ازدواج ...... از خانواده ام مشغول به کار می باشم و آنجا پسری همسن خودم ... محترم به او گفته بود اجازه بده خواهرت ...... از خانواده ام مشغول به کار می باشم و آنجا پسری همسن خودم ... محترم به او گفته بود اجازه بده خواهرت ...
اجازه بده خودم باشم!
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 399
  • بازدید ماه : 688
  • بازدید سال : 8,533
  • بازدید کلی : 173,883
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید