loading...
پاندا
پاندا بازدید : 75 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

اس ام اس جدید


 

 

اس ام اس جدید smsrooz.mihanblog.com

 

معذرت میخوام بابت این اس ام اس بی ادبانه.



.

شباهت .گ  *وز با دوست: دختر/ پسر

1- اگه ولش كنی راحت میشی!!!!

2-اگه كسی ازش بو ببره آبروت میره!!!

3- اگه نگش داری خودشو ؟چ    *س میكنه

با توجه به مرگ کرم رضایی و بنفشه خواه و جهان(خواننده)وملک

 مطیعی و  حمیده خیر آبادی ورئیس جمهور لهستان و یارانش و.....از جناب حضرت عزرائیل خواهشمندیم سال کار مضاعف را جدی نگیرن

دل من ، پیش تو

عشق من  ، خنده تو
 
فکر من ، چهره تو

امید من ، نگاه تو

جون من ، فدای تو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 281
  • بازدید ماه : 570
  • بازدید سال : 8,415
  • بازدید کلی : 173,765
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید